لطفا در هنگام سفارش محصول آدرس کامل پستی، کد پستی و مشخصات خود را به دقت و کامل وارد کنید و حتما ایمیل و شماره تماسی که قرار می دهید معتبر باشد تا در صورت نیاز بتوان با شما تماس گرفت (تمامی اطلاعات مشتری نزد فروشگاه محفوظ خواهند بود)

جهت پیگیری سفارش خود در صورتی که زمان بندی های قید شده سپری شده و محصول خود را دریافت نکرده اید، می توانید از طریق تماس با شماره های موجود در قسمت تماس با ما و ارائه شماره فاکتور سفارش از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.

بعد از تکمیل سفارش ، کارشناسان با شما تماس می گیرند و زمان آماده شدن محصول مورد نظر شما را اطلاع خواهند داد. برای تکمیل فرایند سفارش و خرید محصول، خریدار می بایست برای دریافت کالای خریداری شده یکی از چهار روش زیر را انتخاب نماید :

1- تحویل از فروشگاه : شما می توانید بعد از ثبت خرید محصول در سایت، با مراجعه حضوری به دفتر نیراسیستم (به آدرس قید شده در قسمت تماس با ما ) و با هماهنگی قبلی محصول خریداری شده را دریافت نمایید.

2- پیک موتوری : در این روش كه تنها مخصوص مشتریان ساکن شهر تهران است،‌ محصول خریداری شده توسط پیک موتوری به آدرس خریدار ارسال میشود.
هزینه حمل با پیك در زمان تحویل محصول از مشتری دریافت می شود.
هزینه ارسال با این روش بسته به منطقه و مسافت طی شده متغیر می باشد.

3- ارسال از طریق تیپاکس : این روش برای سفارش‌هایی امکان‏پذیر است که محل تحویل آن ها از شهرهای دارای نمایندگی تیپاکس باشد.

هزینه ارسال از طریق تیپاکس به عهده مشتری و به صورت پس کرایه خواهد بود. (پسکرایه به معنای پرداخت هزینه حمل بار توسط مشتری در مقصد است.)
با این روش ارسال، مبلغ 10 هزار تومان هزینه بسته بندی به فاکتور مشتری اضافه خواهد شد.

4- ارسال از طریق پست : در این روش ارسال، محصول از طریق پست پیشتاز که سریعترین سرویس پستی میباشد ارسال میگردد.
هزینه پست به عهده مشتری میباشد.
پس از تحویل محصول به پست، شماره مرسوله برای مشتری ارسال خواهد شد. با وارد کردن شماره مرسوله بدر خش پیگیری مرسوله پستی میتوان از وضعیت محصول باخبر شد.

در تکمیل فرآیند خرید ، به چند روش می توانید پرداخت را انجام دهید :

پرداخت آنلاین : از طریق درگاه بانکی موجود در سایت نیراشاپ توسط تمامی کارت های عضو شبکه شتاب

پرداخت نقدی : روش پرداخت نقدی و یا دستگاه کارتخوان مخصوص مشتریانی است که کالای خود را به صورت حضوری در فروشگاه دریافت می کنند.

فقط محصولات تولیدی شرکت نیراسیستم دارای گارانتی می باشند که در شرح و معرفی هر محصول مدت گارانتی قید شده است. مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش برای هر محصول متفاوت است که از طریق کارت گارانتی موجود در محصول می توانید از شرایط آن مطلع شوید . زمان شروع گارانتی محصول سفارشی شما ، از تاریخ سفارش محاسبه می گردد

در صورتی که پرداخت سفارش انجام شود،‌ تا زمانی که بسته ارسال نشده است می توان درخواست لغو سفارش را داد (فقط به صورت تلفنی – شماره تماس در بخش تماس با ما ) و کل هزینه را پس گرفت که این زمان بین 1 تا 3 روز پس از تایید پرداخت است.

در صورتی که بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد،‌ علت برگشت بسته بررسی می شود و در حالتی که علت آن عدم حضور شخص در زمان تحویل و یا اشتباه بودن مشخصات گیرنده (آدرس، تلفن، کد پستی و نام) باشد، خریدار موظف به پرداخت مجدد کل هزینه ارسال خواهد بود و در حالتی که مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس، درج اشتباه مشخصات و یا مشکل در بسته بندی) با هزینه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد.