سوالات متداول درباره خرید از نیرا شاپ

با مراجعه به قسمت تماس با ما و تماس با تلفن های شرکت و ارائه شماره سفارش می توانید از وضعیت خرید خود مطلع شوید.

جهت دریافت محصول به صورت حضوری می بایست در مراحل خرید، گزینه “تحویل از فروشگاه” را در قسمت حمل و نقل انتخاب نمایید. بعد از تکمیل سفارش ، کارشناسان شرکت با شما تماس می گیرند و زمان آماده شدن محصول مورد نظر شما را اطلاع خواهند داد . شما می توانید با مراجعه به دفتر شرکت به آدرس قید شده در قسمت “تماس با ما ” و با هماهنگی قبلی محصول مورد نظر را دریافت نمایید .

ارسال از طریق تیپاکس برای سفارش‌هایی امکان‏پذیر است که محل تحویل آنها شهرهایی باشند که دارای نمایندگی تیپاکس هستند، برای مشاهده لیست این شهرها می‌‏توانید به صفحه پست تیپاکس مراجعه کنید.

هزینه ارسال برای سفارش انبوه به صورت مجزا محاسبه می گردد و از طریق تماس تلفنی از جانب شرکت به شما اطلاع داده خواهد شد .

این امر بستگی به نحوه ارسال سفارش دارد . شما باید در صورت تمایل ، در هنگام تماس تلفنی که از سوی شرکت نیرا با شما برقرار می شود این مورد را اطلاع دهید .

بسته به نوع کالا و مکان تحویل کالا، این زمان متفاوت است. در صورتی که محصول موجود باشد و سفارش شما تا ساعت 14 ثبت شود ؛ حداکثر تا 1 روز در تهران و 2 روز در شهرهای دیگر تحویل مشتری خواهد شد . درصورتی که محصول موجود نباشد از شرکت با شما تماس حاصل خواهد شد و زمان تحویل به شما اطلاع داده می شود.

خیر، نیازی به ثبت نام در فروشگاه نیست.

کد تخفیف کدی است که در اختیار مشتریان خاص و یا فروشگاه های طرف قرارداد نیراشاپ قرار می گیرد . ضمنا در صورتی که تمایل به خرید انبوه کالا دارید می توانید با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید و کد تخفیف دریافت نمایید.

خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی نیراشاپ از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.

در تکمیل فرآیند خرید ، به چند روش می توانید پرداخت را انجام دهید :
1ـ پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانکی موجود در سایت نیراشاپ توسط تمامی کارت های عضو شبکه شتاب
2ـ پرداخت نقدی : این روش پرداخت مخصوص مشتریانی است که کالای خود را به صورت حضوری (از طریق پیک موتوری و یا مراجعه حضوری به فروشگاه) دریافت می کنند. لازم بذکر است برای رفاه حال مراجعین به فروشگاه، امکان پرداخت مبلغ سفارش از طریق دستگاه کارتخوان نیز موجود می باشد.

فقط محصولات تولیدی شرکت نیراسیستم دارای گارانتی می باشند که در شرح و معرفی هر محصول مدت گارانتی قید شده است. مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش برای هر محصول متفاوت است که از طریق کارت گارانتی موجود در محصول می توانید از شرایط آن ملطع شوید . زمان شروع گارانتی محصول سفارشی شما ، از تاریخ سفارش محاسبه می گردد .

تماس با ما

    در صورتی که پاسخ سوال خود را در بین سوالات زیر پیدا نکردید از طریق فرم تماس مقابل سوال خود را مطرح کنید. کارشناسان ما بزودی پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.سعی کنید پرسش خود را واضح اعلام کنید. همچنین میتوانید بصورت تلفنی نیز با کاراشناسان ما تماس گرفته و بصورت تلفنی مشاوره دریافت کنید.
    با تشکر از حسن انتخاب شما