ثبت اطلاعات مشتریان

لطفا در هنگام سفارش محصول آدرس کامل پستی، کد پستی و مشخصات خود را به دقت و کامل وارد کنید و حتما ایمیل و شماره تماسی که قرار می دهید معتبر باشد تا در صورت نیاز بتوان با شما تماس گرفت (تمامی اطلاعات مشتری نزد فروشگاه محفوظ خواهند بود)

پیگیری سفارشات

جهت پیگیری سفارش خود در صورتی که زمان بندی های قید شده سپری شده و محصول خود را دریافت نکرده اید، می توانید از طریق تماس با شماره های موجود در قسمت تماس با ما و ارائه شماره فاکتور سفارش از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.

تحویل سفارش

برای تکمیل فرایند سفارش و خرید محصول، خریدار می بایست برای دریافت کالای خریداری شده یکی از سه روش زیر را انتخاب نماید :

1- تحویل از فروشگاه : شما می توانید بعد از ثبت خرید محصول در سایت، با مراجعه حضوری به دفتر شرکت (به آدرس قید شده در قسمت “تماس با ما ” ) و با هماهنگی قبلی محصول خریداری شده را دریافت نمایید.

2- پیک موتوری : در این روش كه تنها مخصوص شهر تهران است،‌ کلای خریداری شده توسط پیک موتوری به آدرس خریدار ارسال شده و هزینه حمل با پیك در زمان تحویل بسته از مشتری دریافت می شود. هزینه ارسال با این روش بین 5000 تومان تا 18000 تومان است كه بسته به منطقه و مسافت طی شده متغیر می باشد.

3- ارسال از طریق تیپاکس : این روش برای سفارش‌هایی امکان‏پذیر است که محل تحویل آن ها از شهرهای دارای نمایندگی تیپاکس باشد. برای مشاهده لیست این شهرها می‌‏توانید به صفحه پست تیپاکس مراجعه کنید.

نکته: تیپاكس یک شركت حمل و نقل خصوصی است كه تنها در برخی شهرهای ایران خدمات رسانی می کند (شهرها و شهرستانهای بزرگ).

زمان حمل بسته در این روش ۱ تا ۲ روز است و هزینه حمل بسته ها نیز با توجه به وزن بسته ها تعیین می شود . كمترین وزن در نظر گرفته شده در این روش ، ۶ كیلوگرم است و بسته هایی كه سبك تر باشند نیز همان ۶ كیلوگرم در نظر گرفته می شوند و هزینه ارسال نیز بر همین اساس تعیین می شود ( بر روی رسید بسته كلمه حداقل قید می شود كه بیانگر این است كه وزن بسته كمتر از ۶ كیلو می باشد و كمترین هزینه ارسال لحاظ شده است) هزینه ارسال از طریق تیپاکس با در نظرگرفتن حداقل وزن، فقط ۱۴۰۰۰ تومن است و برای شهرهای مرزی کشور مانند آبادان ، چابهار ، ایلام و … این مبلغ حدود ۲۰۰۰ تومان بالاتر است .

بعد از تکمیل سفارش ، کارشناسان فروشگاه با شما تماس می گیرند و زمان آماده شدن محصول مورد نظر شما را اطلاع خواهند داد .

روش های پرداخت هزینه سفارش

در تکمیل فرآیند خرید ، به چند روش می توانید پرداخت را انجام دهید :
1ـ پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانکی موجود در سایت نیراشاپ توسط تمامی کارت های عضو شبکه شتاب
2ـ پرداخت نقدی : این روش پرداخت مخصوص مشتریانی است که کالای خود را به صورت حضوری (از طریق پیک موتوری و یا مراجعه حضوری به فروشگاه) دریافت می کنند. لازم بذکر است برای رفاه حال مراجعین به فروشگاه، امکان پرداخت مبلغ سفارش از طریق دستگاه کارتخوان نیز موجود می باشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات

فقط محصولات تولیدی شرکت نیراسیستم دارای گارانتی می باشند که در شرح و معرفی هر محصول مدت گارانتی قید شده است. مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش برای هر محصول متفاوت است که از طریق کارت گارانتی موجود در محصول می توانید از شرایط آن مطلع شوید . زمان شروع گارانتی محصول سفارشی شما ، از تاریخ سفارش محاسبه می گردد

لغو سفارشات و شرایط برگشت وجه

در صورتی که پرداخت سفارش انجام شود،‌ تا زمانی که بسته ارسال نشده است می توان درخواست لغو سفارش را داد (فقط به صورت تلفنی) و کل هزینه را پس گرفت که این زمان حداکثر 1 روز پس از تایید پرداخت است (در حال آماده شدن). در غیر این صورت می بایست با پشتیبانی فروشگاه تماس حاصل نمود.

برگشت خوردن سفارش

در صورتی که بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد،‌ علت برگشت بسته بررسی می شود و در حالتی که علت آن عدم حضور شخص در زمان تحویل و یا اشتباه بودن مشخصات گیرنده (آدرس، تلفن، کد پستی و نام) باشد، خریدار موظف به پرداخت مجدد کل هزینه ارسال خواهد بود و در حالتی که مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس، درج اشتباه مشخصات و یا مشکل در بسته بندی) با هزینه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد.